ТВОРЧА ПРОГРАМА НОВОВАСИЛІВСЬКОЇ

ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ

"Створення та розвиток здоров`язберігаючого середовища у школі шляхом застосування особистісноорієнтованої технології навчання здоров`язберігаючих та здоров`яформуючих технологій

Мета : формування і розвиток соціально та морально здорової особистості зі стійкими переконаннями та системою знань про здоров’я і здоровий спосіб життя , створення умов для збереження і зміцнення здоров’я , самоствердження , самодостатності та самореалізації у дорослому житті.

2012-2013н.рік

Період адаптації школи

Мета етапу: теоретична та психологічна підготовка вчителів школи до участі в робот над проблемоюі, подолання стандартів їх мислення, усвідомлен­ня ними власних можливостей у педагогічній діяльності (психолого-педагогічний семінар, рольова гра, дискусія, психологічний тренінг, аналіз конфліктних педагогічних ситуацій тощо), вирішення завдань дослідження

Шляхи реалізації:

· Теоретичне обґрунтування проблеми

· Створення Концепції проекту

· Вивчення досвіду роботи інших закладів, які працюють в аналогічному напрямку

· Вивчення нормативно-правових документів

· Вивчення науково-методичної літератури

· Практика педагогів з даної проблеми

· Аналіз стану матеріально-технічної бази

· Обговорення необхідності створення умов здоров’язберігаючого навчання на педраді

· Формування психологічної готовності колективу школи до позитивного сприймання проблеми

· Розробити концепцію «Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя»

1. Кабінет «Основи здоров’я »

2. Ранкова гімнастика

3. Фізкультхвилинки

4. У розкладі уроків передбачити бінарні уроки

5. Медичні картки учнів (систематизувати)

6. Спланувати уроки здоров’я на рік (кл. керівники, 10 штук)

7. Статистичні дані про батьків учнів класу

8. Забезпечення закладу медом , трав’яними зборами (фіто чаї)

9. Відеофільми «Уроки здоров’я тітоньки Сови»

10. Уроки валеології

2013-2014н.рік

Робота над проектом «Формування свідомо здорової особистості»

Мета етапу: діагностична перевірка матеріалів першого етапу. Вирішення завдань дослідження.

1. Організація рухомого режиму дня під час перебування учнів у школі ,

2. Організація збалансованого харчування

3. Профілактика шкідливих звичок

4. Проведення психологічних тренінгів

5. Спільна діяльність школи та сім'ї

6. Участь в районних спортивних змаганнях та конкурсах.

2014-2015н.рік

Робота над практичною частиною проекту.

Реалізація програми «Школа сприяння здоров’ю» та програм-супутників

· Вдосконалення нових форм та методів роботи

· Вдосконалення роботи «Школи педагогічних знань для батьків»

· Співпраця з батьками , громадськістю , медичними працівниками

· Створення організаційно-педагогічних, матеріально-технічних, санітарно-гігієнічних та інших умов реалізації програми

· Випуск друкованої літератури вчителями , щодо пропаганди здорового способу життя – друку районній газеті , на сайті школи , «Відкритий урок»

· Відстеження результативності проекту

2015-2016н.рік

Девіз «Зрозумієш природу - зрозумієш себе»

Реалізація проекту «Комфорт»

2016-2017н.рік Підсумки роботи

Мета етапу: кількісний та якісний порівняльний аналіз результатів роботи над методичною проблемою.

Вирішення завдань :

· Моніторинг реалізації проблемного питання

· Створення банку здоров’язберігаючих технологій

· Підготовка методичного посібника

· Конференція«Ефективність впровадження здоров’язберігаючих технологій в роботі школи для забезпеченняфізичногота інтелектуальногорозвитку успішної особистості»

· Проектування перспектив, шляхів та способів подальшого розвитку

Кiлькiсть переглядiв: 670

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.